Dodací podmínky (ČR)

Osobní vyzvednutí

Osobní vyzvednutí je možné každý pracovní den i o víkendu (ideálně po předchozí telefonické dohodě), na adrese výrobce HEATER, tj. Opolany 158 (viz. kontaktní údaje). Osobní vyzvednutí lze platit pouze hotově. Platební kartou platit nelze.

Kurýr TOPTRANS

Objednávky se zpracovávají každý pracovní den a jsou doručovány prostřednictvím společnosti TOPTRANS následující pracovní den pro celou České republice. Objednávky přijaté později a ve večerních hodinách se odesílají opět následující pracovní den.

Objednávky doručované spediční společností TOPTRANS je možné hradit:

Dobírkou – v hotovosti. Zákazník platí v hotovosti při doručení zásilky kurýrem.

Dobírkou – platební kartou. Veškeré naše dobírky lze při doručením kurýrem zaplatit také prostřednictvím platební karty. Přímo při doručení má tak zákazník možnost se dodatečně rozhodnout zda zaplatí zásilku hotově nebo platební kartou. Služba je poskytována zcela zdarma.

Převodem – platbou předem na náš bankovní účet. Objednávka je odeslána ve stejný den, kdy dojde k připsání částky na náš bankovní účet.

Dopravné u zásilek přepravovaných společností TOPTRANS jsou v rámci České republiky dle hmotností takto:

Hmotnost (kg)cena (bez DPH)cena (s DPH)
15 kg342 Kč414 Kč
30 kg512 Kč620 Kč
50 kg716 Kč866 Kč
75 kg931 Kč1127 Kč
100 kg1128 Kč1365 Kč
150 kg1546 Kč1871 Kč
200 kg1871 Kč2264 Kč
300 kg2441 Kč2954 Kč
400 kg2946 Kč3565 Kč
500 kg3402 Kč4116 Kč
700 kg4230 Kč5118 Kč
1000 kg5307 Kč6421 Kč

Kurýr TOPTRANS Vás bude kontaktovat ráno před doručením a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení po celý den.

Zásilku můžete sledovat na adrese www.toptrans.cz.

Při přebírání zásilky zkontrolujte stav jejího obalu, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušen a není jakkoliv opravována. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv zjevných porušení nebo deformací odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi vás a doručovací společnost. Reklamace pak může být komplikovanější.

V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku TOPTRANS na telefonním čísle +420 267 101 601 a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Nahlášení reklamace poškozené zásilky neodkládejte.